Sunday, November 22, 2009

KENANGAN LALU

Ape korang rasa kalo kenangan lalu yang best dalam hidup korang berlaku lagi....xtaw la apa korang rasa kan...tp, untuk aku yang melaluinya rasa seronok sangat...sebab kenangan tu sure la yang best kan...
ni suma da citer taw,,,citernyer, semalam aku jumpa kawan aku yg x pernah aku tegur selama aku kenal dia...kn nyer ada problem,,tp mmang kami x penah bercakap pun....sekian lama la kami terpisah kan...tup..tup tup...semalam aku jumpa dia kat umah kenuri.....

aduh...segan dia kat aku,teruk dari aku malu kat dia taw..AKU X FAHAM BABAK TUUUU...
punyer lama kitaorng pndang satu sama lain, x bertegur juga,,ingatkan dh besar dah matang dh berubah ...X JUGAK...
AKU RASA , aku akan jadi kawan bisu dia (kawan OKU kot)...yela hanya pandang2, x ckap2 kan....
Agaknya muka aku ganas kot dia x berani tegur,,,,tp aku pun nape x tegur dia dulu..pelik betul ...hehehehe...tu la kenangan aku yang berulang lg...smpai bila2 pun kisah aku ngan dia camtu jela sampai bila2 AGAKNYER,,,,,......

1 comment:

  1. lelaki ke perempuan??

    if lelaki : normal lah tu malu2 kucing...
    if prempuan : pelik!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete