Thursday, September 3, 2009

KEUNIKAN RAMADHAN

NK taw x nape aku kata ramadhan unik..
first,,sebab bulan nie la kita bleh kurus...bdk2 yg asyik nk diet,,,x yah susah2 g nk diet
tp bergantung gak pd kuantiti mkanan pas buke pose...
kalo melantak sampai x igat dunia...x jalan gak

kedua...golongan2 yang bnyak wat dosa..bleh la
bnyakn ibadat...kan ramadhan bulan yang rhmat..

tp...
kalo mulut asyik dok megumpat...dtg la bulan ape pun...
dosa mkin bertambah je...

but...apa yang istimewanyer ramadhan kali nie...
ia tlah menyatukan mmber2 aku yang x bape nk bersatu tu...
korang x yah nk taw sape lak kan..
t, kn hentam teruk aku..

semalam satu kelas aku g bebuka kat luar..best sngt2..dpat eratkan lg hubungan
yg x brape erat tu...

k la makanan kat situ...ala-ala thai gitu...
best2 ke, sedap ke, x sedap ke...aku kena paksa tambah nasi taw..

sampai ati kwan2 aku tu...
x pe, aku pun mmg kalo bab makanan x lepas punyer...
x de hal lah..

pg ni aku g klas, ngantuk giler ar...nasib bek lab je...kalo lectur mampus aku
mmg conform dh sampi paris agaknya

asigment bnyak giler nk submit before rayer
nk muntah rasa kalo ingt sal assgmnt
tp..
kalo nk rayer ngan hati yg happy...siap kan je la...
t risau carry mark ckit plak kan...


so pengajaran di sini...
siapkan assigment cpt2...jgn tangguh2 k...

No comments:

Post a Comment