Tuesday, September 15, 2009

SEMALAM YANG MENYakitkan

Kalo korang ada ngan aku time aku on the way blik kg semalam...

aku comform korang sakit hati mcm ape aku rasa skang,,
dah bas aku lmbat betolak...aku dh panas dah kat terminal tu..
k, pastu uncle bas tu pggil ktorang nek bas...

hati aku lg membara bl tngok seat aku blakang skali,,,
aku pun tunggu je la tngok sape akn dok seblah aku..
last2 aku dok sorang2...hepy la ckit...

smpai jer tangkak, da la 3 mamat ni nek bas,...sorang tu dok sblah aku...
k, aku diam jer... sepanjng masa dia dok x diam btul pusing sana sini..
dh la bising ckp fon...rimas aku...

pastu ktorang kena tukar bas tau...uncle bas tu kata bas yg ktorang nek tu x laju...
dia ingat tengah main game ke ape...

time aku nak amek beg aku...aku jumpa mmber aku yg x brapa nk mmber ni...
dia say hai kat aku..k, aku pun senyum je la...dh x da mood kan..
beg aku dtindih oleh beg2 yg besr tau,,,,so, ak mntk tolg mmber aku..

x nk leter kuat lak dia kat aku...juz coz aku mntk tolong angkt beg2 yg bosar tu...
sakit hati aku...last2 da sorang pakcik yg tolong aku..
org yg kt x knl tolong kt...mmber sniri ...hampeh...

sambung sal bdk sebelah aku tu...
dia tnya aku itu ini,,,pastu dia perlekehkan aku mcm2...
menyampah giler aku...
member2 dia 2 org tu gelak jer...
dia ingat dia bagus sngat,,,,
aku diam jer taw...

aku sampai kedahkul 7 kot...
bdk tu gelak jer time aku nk turun...
syukur sngt2 aku sampai dulu dri dier,,,
nasib bek bulan pose n dah nk rayer...

hope pas nie aku x dok sebelah bdk2 yg brape nk btol ckit...

No comments:

Post a Comment